Vitaelife Pharma Vitamin D3 – názory, cena, kde kúpiť, lekáreň, je to za to?

[Total: 1    Average: 3/5]

Vitamin D3, je jednou z najdôležitejších súčastí výživy pre naše telo. D3 alebo cholecalciferol je jediný vitamín, ktorý je produkovaný v ľudskom tele, keď je vystavená ultrafialovému žiareniu zo slnka, a hrá významnú úlohu v našej celkové zdravie. To je tiež často označovaný ako “ slnku vitamínu ” a v skutočnosti je ako vitamínov a hormón.

Použiť

  1. Vitamin D3 podporuje vstrebávanie vápnika je dôležitý pre zdravé kosti a zuby.
  2. poruchy kostí

  3. zaobchádza, ako je reumatoidná artritída.
  4. premenený na hormón ľudské telo kalcitriol, ktorý riadi hladinu vápnika a fosforu, a metabolizmus kostí a neuromuskulárnej funkcie.

Nedostatok vitamínu D3

Cholekalciferol je jedným z najviac podceňovaný vitamínov. Niet pochýb o tom, že veľké množstvo ľudí, ktorí trpia jeho nedostatkom. Tento vitamín je nevyhnutný pre zdravie kostí, a bez toho, aby dostatočne v tele, telo je schopný vstrebať dostatok vápnika. Tak, to bude mať negatívny vplyv na vaše kosti.

Bezpečná hranica pre konzumáciu cholekalciferolu je 10.000 medzinárodných jednotiek (IUS).

Príčiny nedostatku vitamínu D3

Vitamin D3 sa vyrába predovšetkým z vystavenie slnečnému žiareniu. To znamená, že hlavnou príčinou deficitu sú tiež spojené s týmto faktorom – ľudia nemajú dostatok slnečného svetla. A pretože tento vitamín je pomerne vzácny v potravinových zdrojov, väčšina ľudí nie sú schopní sa dostať požadovanú dávku vitamínu D3 a výrobkov.

nedostatočnej expozícii slnečnému žiareniu

Náš organizmus potrebuje ultrafialové slnečné lúče vyrábať cholekalciferol. Aspoň sme denne potrebovať asi 15 minút pobytu na slnku. Avšak tí z nás, ktorí sú väčšinou doma, alebo žijú v oblasti, kde je málo slnka, nie je schopný získať odporúčanú hodnotu expozície a trpí jeho nedostatkom.

Odporučiť  Black Mask - názory, cena, kde kúpiť, kúpiť hneď, koľko to stojí

Použitie opaľovacích krémov

Strach z rakoviny kože nás núti používať opaľovací krém. Avšak, opaľovací krém s vysokým SPF bráni vstrebávaniu prospešné množstvo slnečného svetla potrebných k výrobe vitamínu D3.

starobe

S vekom naše telo sa stáva menej pripravený na výrobu dostatočného množstva tohto vitamínu. Starší ľudia potrebujú dodatočný brať to v súvislosti s zhoršenie funkcie obličiek.

Nedostatočný príjem s jedlom

Hoci cholekalciferol sa môže syntetizovať vystavenie slnečnému žiareniu, existuje rad produktov, ktoré môžu tiež slúžiť ako zdroje tohto vitamínu.

Dobrým zdrojom vitamínu D3 je ryba, najmä z lososa, tuniaka, sardinky a rybie výrobky, ako sú treščej pečene a rybí olej. V malých množstvách vitaminiziruet D3 je prítomný v mlieko, vajcia, chleba a obilnín.
teda vegetariáni sú viac pravdepodobné, že trpí nedostatkom vitamínu D3.

V prípade deficitu pomocou vitamínových doplnkov D3.

Rizikové faktory

Existujú kategórie osôb, ktoré sú s najväčšou pravdepodobnosťou trpia nedostatkom vitamínu D3, pretože ich potrebu vitamínu D3 viac ako ostatní:

  1. Tehotné ženy alebo dojčiace ženy, najmä mladé ženy a mládež.
  2. Dojčatá a deti mladšie ako 5 rokov.
  3. Ľudia vo veku 60 rokov a starších.
  4. Ľudia s tmavou farbou pleti.
  5. OL>

    Symptómy nedostatku vitamínu D3

    Symptómy nedostatku vitamínu D3 možno ľahko identifikovať a v rozmedzí od jednoduchej vážne. Môžu byť rozdelené do troch kategórií, a to :. Spojených s kožou, štítnej žľazy a neurologických symptómov

    1. Pleť.

    Suchá koža je najčastejším príznakom nedostatku cholekalciferolu a väčšinou dochádza z dôvodu nedostatku antioxidantov. Vitamin D3 hrá dôležitú úlohu pri zastavení predčasnému starnutiu, aby vaša pleť pružná a pomáha v boji proti kožné problémy, ako je lupienka a akné.

    2. Štítna žľaza.

    Vitamin D3 je nevyhnutné pre správnu funkciu štítnej žľazy, je životne dôležité pre syntézu svojich hormónov, ako aj pre liečenie chorôb, spojených s ním.

    3. Neurologické príznaky.

    Mnoho trpí neurologickými príznakmi nedostatku vitamínu D3. Cholekalciferol pomáha kontrolovať uvoľnenie kostrových aj nedobrovoľné svaly. Symptómy nedostatku vitamínu D3 patria kŕče a zúženie krvných ciev, čo vedie k zvýšeniu krvného tlaku, čím sa zvyšuje pravdepodobnosť migrény a bolesti hlavy. To všetko v konečnom dôsledku vedie k úzkosti, depresie, nespavosť a beznádeje, alebo v extrémnych prípadoch, schizofrénia.

    4. Krivica.

    Vitamin D3 hrá úlohu v zdraví kostí uľahčením vstrebávanie vápnika. Krivica je najevidentnejší príznak jej nedostatku. To je spôsobené predovšetkým, na neschopnosť organizmu viazať a absorbovať vápnika a fosfátov.

    5. Kognitívne problémy.

    Vitamin D3 tiež hrá dôležitú úlohu pre zdravie nášho mozgu. Štúdie ukazujú, že ľudia s nedostatkom cholekalciferolu majú zlú mentálne funkcie. Starší ľudia sú obzvlášť potrebujú príjem tohto vitamínu v doplnkoch.

    ochorenie spôsobené nedostatkom vitamínu D3.

    Nedostatočná hladina vitamínu D3 je spojená s týmito ochoreniami:

    1. Depresie.

    Nedostatok cholekalciferolu je celkom bežné u starších osôb a môže viesť k celej rade psychických a neurologických porúch. To je nevýhoda v zlej nálade a kognitívnych funkcií, vrátane Alzheimerovej choroby. Vedľajšie účinky nedostatku vitamínu D3 patria zmeny nálady, ako sú depresie, najmä sezónne afektívne poruchy, problémy s pamäťou a koncentráciou, pretože tento vitamín je nevyhnutný na vytvorenie stavebné bloky, ktoré produkujú neurotransmitery podieľajú na udržiavaní emocionálnu rovnováhu. Teda ľudia, ktorí väčšinou zostávajú v miestnosti často trpia úzkosťou a depresiou.

    2. Kostná ochorenia.

    Vitamin D3 je známy pre svoju schopnosť zlepšiť zdravie kostí a pohybového. Nedostatok tohto vitamínu spôsobuje osteopénia a spôsobuje osteoporózu. Nedostatok cholekalciferol tiež prispieva k svalovej slabosti, čím sa zvyšuje nebezpečenstvo pádov a zlomenín.

    3. Bolesti chrbta.

    Podľa posledných štúdií, nízke hladiny vitamínu D3 prispievajú k rozvoju chronickej bolesti chrbta u žien.

    4. vypadávanie vlasov.

    Je to naozaj úžasné, ale nedostatok vitamínu D3 je tiež spojená s vypadávaním vlasov. Niektoré štúdie zistili, že ľudia s nedostatkom vitamínu D3 často trpia vypadávaním vlasov.

    5. Reumatoidná artritída.

    Reumatoidná artritída je bolestivé autoimúnne ochorenie, ktoré nastane, keď sú telesné tkanivá napadnutá vlastným imunitným systémom. Vyznačuje sa opuchom a silnej bolesti kĺbov. Vitamin D3 pomáha pri regulácii imunitného systému a prevenciu tohto ochorenia.

    6. Roztrúsená skleróza.

    SM je stav, pri ktorom imunitný systém napadne myelínové pošvy nervových vlákien, povlak, ktorý chráni nervové bunky. Zodpovedajúce hladiny vitamínu D3 má ochranný účinok, a preto sa znižuje riziko vzniku roztrúsenej sklerózy.

    Čistenie.

    Poďme sa pozrieť na spôsoby, ako liečiť nedostatok D3.

    Vitamíny D3

    1. Dostatok slnečného svetla je najúčinnejší spôsob, ako zvýšiť hladinu vitamínu D3. Perfektné množstvo slnečného svetla, ktoré vaše telo musí absorbovať závisí od typu pleti. Ľudia s tmavou pleťou potrebujú dlhší pobyt na slnku, ale väčšinou odporúča expozičný čas sa pohybuje v rozmedzí od 5 do 24 minút. Najlepší čas na slnku od 11 hodín až 3 hod V období od apríla do augusta.

    2. Products.

    Niektoré potravinové zdroje, ako je hovädzie pečeň, syr, vajcia a tučné ryby obsahujú určité vitamínu D3. Rybí olej je dôležitým zdrojom tohto vitamínu. Okrem toho, opevnené mlieko a niektoré šťavy obsahujú tiež cholekalciferol. Tak, ďalší spôsob, ako zvýšiť úroveň vitamínu D3 je zvýšiť spotrebu týchto produktov.

    3. Doplnok s vitamínom D3.

    Niektoré doplnky, predpis, môžu pomôcť kompenzovať nedostatok vitamínu D3. Mali by však byť prijaté pod lekárskym dohľadom, pretože ich príjem môžu byť doplnené rôznymi vedľajšími účinkami alebo spôsobiť alergické reakcie.

    Vitamin D3 hrá dôležitú úlohu v udržiavaní celkové zdravie. Vitamin D3 by nemal byť braný na ľahkú váhu, pretože to vedie k rade zdravotných problémov. Prevencia a liečba jeho nedostatok nie je iba zlepšuje zdravie kostí, ale tiež minimalizuje riziko vzniku niektorých chorôb.

Odporučiť  Vitaelife Pharma Vitamin D3 - názory, komentáre, cena, kde kúpiť
Paulína Turošíká
About Paulína Turošíká 287 Articles
Mám veľa čo povedať o Iveve Jánošíkovej, ale najväčšie dve veci, ktoré je potrebné vedieť, je to, že je reflexívna a intuitívna. Samozrejme, že je tiež podmanivá, vtipná a presvedčivá, ale sú to tak isté, že sú desivé. jej reflexné myslenie, to je to, za čo je často uctievaná. Ľudia sa často spoliehajú na svoju a pozornú povahu v čase potreby.Nikto, samozrejme, nie je dokonalý a Kieran má veľa znakových chýb. jej ego a abrazivosť nie sú úplne zábavné a môžu zničiť veľa večerov. Našťastie jej intuícia pomáha udržiavať ich aspoň v malom.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*